Forum dostępne tylko do odczytu. Dziękujemy wszystkim, którzy kiedykolwiek brali udział w życiu forum!

Modyfikacja Requiem For A Witcher
19-05-2009, 20:23, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-05-2009, 20:24 przez Marcin55.)
#1
Modyfikacja Requiem For A Witcher
Witam wszystkich, nazywam się Marcin i należę do teamu Square Crusaders modującego grę Wiedźmin. Nasze doświadczenie modderskie sięga roku 2004 gdzie zaczęliśmy modowanie gry gothic, niemal każdy grafik 2d i 3d w teamie siedzi w swoim fachu powyżej 2 lat do nawet 9 lat, kilka osób ma doświadczenie w tworzeniu gier z projektów pokroju "Black Ice Tales". Nasi członkowie pracowali też przy takich modach do gothica jak np. Mroczne Tajemnice czy wychodzący niedługo Czas Zapłaty. Zebraliśmy najlepszych ludzi z forum themodders (np. Kazzmir, thoro, avertheme czy shergar) i zamierzamy ukończyć projekt Wink Fabuła prezentuje się następująco:

Modyfikacja Requiem For A Witcher - Zemsta Wilka

Wiedźmin nie jest szpiegiem. Wiedźmin nie stoi po niczyjej stronie. Wiedźmin jest tylko wiedźminem.

Akcja modyfikacji rozgrywa się po wydarzeniach, które miały miejsce w grze. Geralt, zwany Białym Wilkiem trafia do Koviru w poszukiwaniu zleceń. Staje przed nim kolejne wyzwanie - podczas rozmowy z bankierem dowiaduje się o problemach w jednej z kopalni w Kovirze. Kopalnie są siłą gospodarczą Koviru i Poviss, komuś bardzo zależy na ich przejęciu lub unicestwieniu. Wielki powrót zwiastuje wielkie kłopoty.

W Kovirze nikomu nieznany kupiec przejmuje większość kopalń, stanowiących gospodarczą potęgę królestwa. Uwagę władcy od całego precedensu odwraca brzęcząca sakiewka. Niespodziewanie stara kopalnia zaczyna nieźle prosperować, dzięki krasnoludzkiej technice. Nie wszyscy podzielają entuzjazm okolicznej ludności. Wielkimi krokami zbliża się koronacja następcy tronu, na którą przybyli władcy największych państw z Królestwa Północnego (m.in. Redanii i Temerii). Pont Vanis staje się sceną szpiegowskich intryg, w których prawda nie istnieje. Gra pozorów właśnie się rozpoczęła...
Agencje wywiadowcze widzą w białowłosym wiedźminie doskonałe narzędzie, dzięki któremu mogą odnieść sukces. Niestety, Białego Wilka zauważają także osoby, które parają się nieco odmienną działalnością... W późniejszym etapie rozgrywki do Geralta dołączą też inni wiedźmini.

Prezentujemy całkiem nową modyfikację, bazującą na prozie Andrzeja Sapkowskiego, wprowadzającą dużo zamieszania, ale też wiele przyjemności z gry. Stawiamy na jakość rozgrywki a nie ilość.

- Wielka batalia u boku innych wiedźminów, rzeź jakiej jeszcze w grze nie było!
- Brak misji w styly przynieś, podaj, pozamiataj na rzecz ciągłej akcji,
- Zupełnie nowa architektura dostosowana do królestwa koviru,
- Nowe lub poprawione tekstury i wiele innych elementów 2d,
- Ścieżka muzyczna wzbogacona o nowe utwory,
- Wciągająca i dramatyczna fabuła,
- Nowe uzbrojenie,
- Nowe pancerze,
- Całkiem nowe modele 3d,
- Elementy humorystyczne,
- Dodanie do otoczenia zwierząt (np. konie czy świnie),
- Mocne nawiązanie do gry i książek
- Zastosowanie multirozgrywki, czyli możliwość grania epizodycznymi postaciami

act. 18.05. 2008
[Obrazek: 98916316.jpg] [Obrazek: 9gvw9d.jpg] [Obrazek: 281ahs8.jpg] [Obrazek: 2hrpwqt.jpg]

[Obrazek: 34471i8.jpg] [Obrazek: dfhjmh.jpg] [Obrazek: 2aadfzt.jpg] [Obrazek: a6nuo.jpg] [Obrazek: 34pmfew.jpg]
[Obrazek: 17335059dc0.th.jpg][Obrazek: 43864573mu2.th.jpg][Obrazek: 32761777yr9.th.jpg]

[Obrazek: pontvanisdk7.th.jpg] plan miasta pont vanis

[Obrazek: cd1kr8xl1.th.jpg][Obrazek: cd2in1pm6.th.jpg][Obrazek: cd3er1kr6.th.jpg][Obrazek: cd4sd7yj5.th.jpg]


Strona zespołu http://witchermod.kaermorhen.com/

Wątek na oficjalnym forum - http://www.thewitcher.com/forum/index.php?topic=21290.0

Modele 3D

[Obrazek: 339ptdy.jpg]

[Obrazek: 11kcahf.jpg]


Zapraszam do komentarzy i pozdrawiam!
Marcin
Odpowiedz
19-05-2009, 21:02,
#2
RE: Modyfikacja Requiem For A Witcher
Jeśli uda wam się to zrealizować tak jak planujecie - okrzyknę Was geniuszami Smile
[Obrazek: indicatorau7gu4bk6.gif]
Visca el Barca!
Odpowiedz
19-05-2009, 21:12,
#3
RE: Modyfikacja Requiem For A Witcher
Zapowiada się bardzo ciekawie. Szczególną uwagę u mnie przykuł fakt, iż dostaniemy do dyspozycji zupełnie nowe lokacje. Nowe wyposażenie? Czemu nie, tylko bez przesady (tj. bez zbędnych udziwnień). Może w końcu doczekamy się Płotki?

Czekam więc cierpliwie na premierę.
Odpowiedz
19-05-2009, 21:32,
#4
RE: Modyfikacja Requiem For A Witcher
Super jesteście boscy nie mogę się doczekać
Odpowiedz
19-05-2009, 22:02,
#5
RE: Modyfikacja Requiem For A Witcher
Cóż, nie będę powtarzał tego co poprzednicy, co to nie ma sensu, ale mam do was zaufanie ze względu na MT Wink A więc, do boju! Big Grin
Odpowiedz
19-05-2009, 22:14,
#6
RE: Modyfikacja Requiem For A Witcher
Wygląda bardzo obiecująco,czekam na rezultatySmile
Odpowiedz
20-05-2009, 23:23,
#7
RE: Modyfikacja Requiem For A Witcher
Tym razem przygotowaliśmy dla was krótki trailer/promo z nowego świata po jakim będzie wam dane chodzić w modyfikacji Wink Zapraszam do oglądania i komentowania w temacie.

Film - http://www.youtube.com/watch?v=oGyxJuiGZ3M
Odpowiedz
20-05-2009, 23:37,
#8
RE: Modyfikacja Requiem For A Witcher
Film świetny. Smile Widzę, że nawet Jacka Rozenka zaangażowaliście w ten projekt.
Odpowiedz
21-05-2009, 00:12,
#9
RE: Modyfikacja Requiem For A Witcher
hmmm, film dobry Smile potrzebujecie może muzyki? Czy już macie kogoś kto się tym zajmuje?
Odpowiedz
21-05-2009, 14:24,
#10
RE: Modyfikacja Requiem For A Witcher
super film heh Wykorzystaliście tekst gadki z Zoltanem w II i III akcie czekam na premiere
aha to jak będzie? będzie trzeba ściągnąć jak przygodne do Wiedźmina ER?
Odpowiedz
21-05-2009, 16:09,
#11
RE: Modyfikacja Requiem For A Witcher
Film naprawdę świetny. Doskonały montaż i oprawa audiowizualna Smile Czekam na tego moda z niecierpliwością Smile
Odpowiedz
21-05-2009, 16:38,
#12
RE: Modyfikacja Requiem For A Witcher
Tak Kaszalot, trzeba będzie ściągnąć...

Marcinie, widzę, że macie ambicje, ładny i fajny projekt zaplanowaliście, a także fajnie go wykonujecie (choć nie są mi znane szczegóły). Jeśli będzie tak jak piszecie, wróżę wam rychły sukces. Udana grafika, a co najważniejsze jest lektor, który jednak rozdziela kolosalną przepaścią mody bez niego. Lektor jednak dodaje klimatu. Jeślibyście chcieli sporządzić jakiś większy artykuł do przygody, opis fabuły, czy inne teksty, z chęcią wam pomogę, sam uważam się za humanistę :)
Pozdrawiam, jak największych sukcesów życzę.
Odpowiedz
21-05-2009, 18:30,
#13
RE: Modyfikacja Requiem For A Witcher
projekcik mają super i dzięki Jarku
Odpowiedz
21-05-2009, 19:38,
#14
RE: Modyfikacja Requiem For A Witcher
jeśli jesteście zainteresowani jakimiś utworkami nowymi to dajcie znać. znajdziecie je tutaj: www.myspace.com/grensir
Odpowiedz
22-05-2009, 09:27,
#15
RE: Modyfikacja Requiem For A Witcher
(21-05-2009, 19:38)Mroczne_Kalesony napisał(a): jeśli jesteście zainteresowani jakimiś utworkami nowymi to dajcie znać. znajdziecie je tutaj: www.myspace.com/grensir

Czesc! Ja jestem taki uniwersalny - zajmuje sie grafika 3d exportuje lokacje no i ten filmik, muzyka też mój wyczyn - a przeglądałem Twoje myspace i zainteresowałeś mnie swoim klimatem także myśle że mogli byśmy pogadac o tym więc wbijaj http://www.square.creafuture.h2.pl/forum/
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości