Forum dostępne tylko do odczytu. Dziękujemy wszystkim, którzy kiedykolwiek brali udział w życiu forum!

Bład gry przy banku
02-01-2008, 11:33,
#1
Bład gry przy banku
witam gram w wiedźmina i podczas misji gdy mam dojść do banku w wyzimie handlowej bo został okradziony gra wychodzi i wyskakuje błąd... prosze o pomoc wychodzi gdy zbliżam sie do banku
02-01-2008, 20:45,
#2
 
Może napisz jaki to błąd ci się ukazuje.
02-01-2008, 23:07,
#3
 
zmniejsz ustawienia grafiki i powinno cudownie pujść dalej. Są na tym forum jakieś przykłday gdzie pomogło.
04-01-2008, 17:57,
#4
 
moja konfiguracja kompa:
procesor: core-quad 2,4ghz
pamięć ram: 4 gb na 800mhz taktowanie zegara
grafika: radein hd 3870 512mb ram i 512 bit


więc myśle że nie powinienem zmiejszać efektów wizualnych gry
04-01-2008, 22:08,
#5
 
jeżeli sprawdziłeś i nie działa to innego sposobu nie znam. Jak nie sprawdziłeś to to zrób i dopiero po tym napisz. W niektórych przypadkach sprzęt nie ma nic do gadania - zdażają się błędy w kodzie gry, szczególnie w piratach (nie sugeruje że masz).
07-01-2008, 15:38,
#6
 
dzieki ale juz sobie poradziłem!!! nie było to spowodowane sprzętem ani gra bo mam orinalna płytke z grą. jakos jak próbowałem dalej grac normalnie weszło i jest oki


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości