Forum dostępne tylko do odczytu. Dziękujemy wszystkim, którzy kiedykolwiek brali udział w życiu forum!

Ogromnik, zamknięta wieża, obrażony Kalkstein...
29-07-2011, 14:59, (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-07-2011, 15:00 przez pawcio1818.)
#1
Ogromnik, zamknięta wieża, obrażony Kalkstein...
No więc sekcja zwłok wykazała że winny jest Kalkstein i żebym poszedł go przycisnąć, poszedłem do niego, pogadałem i sie obrazil. Następnie poszedłem do detektywa, ten kazał zabic mi Baraninę. Zrobiłem to i wróciłem do detektywa. Powiedział że bedzie na mnie czekal pod wieza, poszedlem tam do niego, wieża jest zamknieta, mam juz 8 na 10 sefir. 9 wypada z golema, problem w tym ze musze miec Odgromnik a ani u kowala krasnoluda, ani u Płatnerza Zakonu nie ma takiej opcji żeby zamówić Odgromnik. Co robić?


PS. Gadałem ze wszzystkimi druidami na bagnach, u żadnego nie ma nic o golemie...
Odpowiedz
30-07-2011, 09:44,
#2
RE: Ogromnik, zamknięta wieża, obrażony Kalkstein...
A wcześniej z Kalksteinem rozmawiałeś o golemie?
Odpowiedz
04-08-2011, 17:40,
#3
RE: Ogromnik, zamknięta wieża, obrażony Kalkstein...
Potrzebujesz 10 sefir. Gdzie je znaleźć, znajdziesz w glosariuszu pod nazwą "Notatki Kalksteina".
Jeśli chcesz pomóc Zakonowi lub Wiewiórkom, pomóż im w walce na bagnach. Wtedy jeden z kowali zrobi dla Ciebie odgromnik. Zdobądź też księgi "Ain Soph Aur" oraz "Bramy Tajemnic"(chyba jakoś tak?).
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości