Forum dostępne tylko do odczytu. Dziękujemy wszystkim, którzy kiedykolwiek brali udział w życiu forum!

Wady gry
20-01-2008, 20:33,
#16
 
Selm napisał(a):prawie nigdy nie grałem w tym trybie kamery
To w jakim trybie grałeś?
Odpowiedz
20-01-2008, 22:19,
#17
 
Emm... w takim zza pleców bohatera?
Odpowiedz
20-01-2008, 22:27,
#18
 
To jest tryb z nad ramienia czyli TTP
Odpowiedz
20-01-2008, 22:39,
#19
 
Tryb z nad ramienia jest skuteczny na bagnach jeśli masz ustawienia widoczności postaci na najdalszy wtedy przez TTP można obserwować co jest blisko ciebie i w która stronę pójść najbezpieczniej natomiast Izometryczny i Hybrydowy najlepsze są przy walce.
Odpowiedz
20-01-2008, 23:21,
#20
 
Ja gram w trybie Izometrycznym wysokim. Tak sie przyzwyczailem, tak gram we wszystkie gry tego typu. Jak Selm pisze, na bagnach przydaje sie tryb TPP, ale ja sie tylko czasami przelaczam, zeby sie zorientowac w sytuacji. Ale jakos nie wyobrazam sobie grania z taka kamera na dluzsza mete. Oczywiscie jest to kwesta gustu, a jak wiadomo, de gustibus non disputandum est...
W kazdym razie, czasem kamera izometryczna potrafi sie gdzies przyblokowac, tak ze nie widac nic oprocz kawalka ziemi albo nieba.
Odpowiedz
20-01-2008, 23:37,
#21
 
A ja uważam, że dobrze by było gdyby kamerę można przybliżać i oddalać, a nie tak, że mamy tylko 3 do wyboru. (kolejna wada)
Odpowiedz
20-01-2008, 23:44,
#22
 
To by bylo dobre. Takie plynne przejscie od Izometrycznej wyskiej do TPP pod rolka.
Odpowiedz
20-01-2008, 23:45,
#23
 
Majek napisał(a):To by bylo dobre. Takie plynne przejscie od Izometrycznej wyskiej do TPP pod rolka.
... oraz oczywiście stany pośrednie. :wink:
Odpowiedz
21-01-2008, 00:16,
#24
 
Nie napisałem że widok TPP jest lepszy na bagnach tylko że jest lepszy w ogóle, ale to szczegół.
Odpowiedz
21-01-2008, 01:00,
#25
 
Maxz napisał(a):... oraz oczywiście stany pośrednie.
No tak, tak... Napisalem "plynne przejscie". 8)

Selm napisał(a):Nie napisałem że widok TPP jest lepszy na bagnach tylko że jest lepszy w ogóle
To jest Twoje zdanie, masz do niego prawo, ja pozwole sobie miec inne. Choc w okreslonych sytuacjach (np. momentami na bagnach) jestem sklonny przyznac Ci racje. :wink:

Selm Edit: Tak, to moje zdanie. Generalnie, gdy ktoś coś mówi, nie jest to głos bogów tylko jego zdanie...
Odpowiedz
21-01-2008, 19:18,
#26
 
TPP oddaje najwięcej emocji w walce
Odpowiedz
21-01-2008, 22:08,
#27
 
Tak, TTP jest super, dobrze pomyslane. Tylko zle jest jak cie atakuja z tylu, wtedy, zeby zobaczyc napastnika musisz odwrocic kamere.
Odpowiedz
21-01-2008, 22:24,
#28
 
A ja mam kontrargument. Jeżeli koleś da radę uderzyć to będzie wystarczająco blisko by go zobaczyć i wystarczy kliknąć na kolesia a Geralt sam sie odwróci. A co do walki: wystarczy lekko podnieść kamerę i już ma sie widok na całe pole.

Edit: W normalnej grze niezbyt często (jak nawet nie wogóle) ktoś atakuje cie z zaskoczenia zza pleców.
Odpowiedz
21-01-2008, 22:50,
#29
 
Jory napisał(a):wystarczy kliknąć na kolesia a Geralt sam sie odwróci.
Co przerwie sekwencje...

Cytat:W normalnej grze niezbyt często (jak nawet nie wogóle) ktoś atakuje cie z zaskoczenia zza pleców.
Chyba, ze otoczy Cie jakas chmara, co juz nie zdarza sie az tak rzadko.

Moze i w trybie TPP jest sie blizej akcji, ale ja jakos nie moge sie wtedy polapac. Moze juz za stary jestem na takie innowacje? Wole klasyczny izomoetryczny widok. Ale fajnie by bylo bylo, gdyby mozna w dowolnym momencie plynnie "podjechac" kamera blizej, przy uzyciu rolki.
Odpowiedz
21-01-2008, 23:14,
#30
 
Jeżeli klikniesz w nieodpowiednim momencie to przerwie sekwencje, ale jak klikniesz kiedy jest "czerwony miecz" to przeniesie z jednego wroga na drógiego. A jak jest chmara to bierze sie styl grupowy i wogóle nie trzeba sie odwracać.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości