Forum dostępne tylko do odczytu. Dziękujemy wszystkim, którzy kiedykolwiek brali udział w życiu forum!

Moja nowa klasa-GOLEM
04-07-2008, 14:52,
#1
Moja nowa klasa-GOLEM
Witam,
Chicałbym zaprezentować wam moją nową klasę-Golema

Proszę o krytykę.Jeżeli coś jest nie tak,piszcie co i na co proponujecie to zmienić.

Umiejętności:

MOCNE

OFENSYWNE
PRZYGNIECENIA

ZGNIECENIE: Atak silny.Jeśli nie zostanie obroniony,zadaje 10 obr. WYMAGA 0 F 0 Ż

ZGNIECENIE+: Atak silny.Jeśli nie zostanie obroniony,zadaje 13 obr. WYMAGA 0 F 0 Ż

ZGNIECENIE++: Atak silny.Jeśli nie zostanie obroniony,zadaje 16 obr. WYMAGA 0 F 0 Ż

WSTRZ¡S- Zadaje 11 obr.Zmniejsza siłę nast. ataku przeciwnika o 2.WYMAGA 0 F 1 Ż

WSTRZ¡S+- Zadaje 13 obr.Zmniejsza siłę nast. ataku przeciwnika o 4.WYMAGA 0 F 1 Ż

WSTRZ¡S++- Zadaje 15 obr.Zmniejsza siłę nast. ataku przeciwnika o 6.WYMAGA 0 F 1 Ż

UNIERUCHOMIENIE-Zadaje 12 obr.Uniemożliwia wykonywanie ataków specjalnych do końca walki.Zmniejsza siłę wszystkich ataków przeciwnika o 3.Nie można użyć ataku w pierwszych dwóch rundach. WYMAGA 2 F 1 Ż

UNIERUCHOMIENIE+-Zadaje 14 obr.Uniemożliwia wykonywanie ataków specjalnych do końca walki.Zmniejsza siłę wszystkich ataków przeciwnika o 4.Nie można użyć ataku w pierwszych dwóch rundach WYMAGA 2 F 1 Ż

UNIERUCHOMIENIE++-Zadaje 16 obr.Uniemożliwia wykonywanie ataków specjalnych do końca walki.Zmniejsza siłę wszystkich ataków przeciwnika o 5.Nie można użyć ataku w pierwszych dwóch rundach WYMAGA 2 F 1 Ż

DEFENSYWNE
Osłony
Odskok-Obrona silna.Blokuje 10 obr. WYMAGA 0 F 0 Ż
Odskok+-Obrona silna.Blokuje 13 obr. WYMAGA 0 F 0 Ż
Odskok++-Obrona silna.Blokuje 16 obr.WYMAGA 0 F 0 Ż

Uniknięcie-Blokuje 13 obr silnych.Jeśli obrona jest skuteczna zwiększa siłę nast. ataku o 3. WYMAGA 0 F 0 Ż
Uniknięcie+-Blokuje 16 obr silnych.Jeśli obrona jest skuteczna zwiększa siłę nast. ataku o 5. WYMAGA 0 F 0 Ż
Uniknięcie++-Blokuje 19 obr silnych.Jeśli obrona jest skuteczna zwiększa siłę nast. ataku o 8. WYMAGA 0 F 0 Ż

Zblokowanie-Uniemożliwia przeciwnikowi wykonywanie ataków silnych.WYMAGA 0 F 1 Ż
Zblokowanie+-Uniemożliwia przeciwnikowi wykonywanie ataków silnych.Zmniejsza obr od ataków magicznych o 5.WYMAGA 0 F 1 Ż
Zblokowanie++-Uniemożliwia przeciwnikowi wykonywanie ataków silnych.Zmniejsza obr od ataków magicznych o 10.WYMAGA 0 F 1Ż

SZYBKIE

OFENSYWNE
ZAMACHY

Wymach-Atak szybki.Jeśli nie zostanie obroniony,zadaje 10 obr.WYMAGA 0 F 0 Ż
Wymach+-Atak szybki.Jeśli nie zostanie obroniony,zadaje 10 obr.Jeżeli przeciwnik użył w poprzedniej rundzie ataku magicznego,zadaje dodatkowo 6 obr.WYMAGA 0 F 0 Ż
Wymach++-Atak szybki.Jeśli nie zostanie obroniony,zadaje 10 obr.Jeżeli przeciwnik użył w poprzedniej rundzie ataku magicznego,zadaje dodatkowo 12 obr.WYMAGA 0 F 0 Ż

Podwójne uderzenie-Zadaje 6 obr i 6 w nast rundzie.WYMAGA 1 F 0 Ż
Podwójne uderzenie+-Zadaje 9 obr i 9 w nast rundzie.WYMAGA 1 F 0 Ż
Podwójne uderzenie++-Zadaje 12 obr i 12 w nast rundzie.WYMAGA 1 F 0 Ż

Masakra-Zadaje 17 obr.Zmniejsza sile nast ataku przeciwnika (silnego lub szybkiego) o 4.Zwieksza sile nast ataku (gracza) o 4.Daje 50% szansy na trafienie krytyczne w nast ataku .WYMAGA 1 F 2 Ż
Masakra+-Zadaje 20 obr.Zmniejsza sile nast ataku przeciwnika(silnego lub szybkiego) o 8.Zwieksza sile nast ataku (gracza) o 8.Daje 50% szansy na trafienie krytyczne w nast ataku.WYMAGA 1 F 2 Ż
Masakra++-Zadaje 23 obr.Zmniejsza sile nast ataku przeciwnika(silnego lub szybkiego) o 12.Zwieksza sile nast ataku (gracza) o 12.Daje 50% szansy na trafienie krytyczne w nast ataku.WYMAGA 1 F 2 Ż

DEFENSYWNE:
Przyjęcia:
Lekkie przyjęcie-Obrona szybka.Blokuje 10 obr.WYMAGA 0 F 0 Ż
Lekkie przyjęcie+-Obrona szybka.Blokuje 13 obr.WYMAGA 0 F 0 Ż
Lekkie przyjęcie++-Obrona szybka.Blokuje 14 obr.Jeżeli jest skutezna zwiększa szansę na zadanie obr krytycznych (podwójnych) o 25%WYMAGA 0 F 0 Ż

Gotowość- Obrona szybka.Blokuje 14 obr szybkich.Zadaje przeciwnikowi 2 obr.WYMAGA 1 F 0 Ż
Gotowość+- Obrona szybka.Blokuje 16 obr szybkich.Zadaje przeciwnikowi 3 obr.WYMAGA 1 F 0 Ż
Gotowość++- Obrona szybka.Blokuje 18 obr szybkich.Zadaje przeciwnikowi 4 obr.WYMAGA 1 F 0 Ż

Zaniedbanie-Blokuje 14 obr szybkich.Jeżeli jest skuteczna 60% nast obrony przeciwnika jest nieskuteczna.Jeśli nie - 40%WYMAGA 0 F 2 Ż
Zaniedbanie-Blokuje 14 obr szybkich.Jeżeli jest skuteczna 70% nast obrony przeciwnika jest nieskuteczna.Jeśli nie - 40%WYMAGA 0 F 2 Ż
Zaniedbanie-Blokuje 14 obr szybkich.Jeżeli jest skuteczna 80% nast obrony przeciwnika jest nieskuteczna.Jeśli nie - 40%WYMAGA 0 F 2 Ż

MAGICZNE
OFENSYWNE:
Zwoje:
Szturm:Atak magiczny.Zadaje 10 obr.WYMAGA 0 F 0 Ż
Szturm+:Atak magiczny.Zadaje 13 obr.WYMAGA 0 F 0 Ż
Szturm++:Atak magiczny.Zadaje 15 obr.Dodatkowo daje 50% na zadanie krytycznych obr.WYMAGA 0 F 0 Ż

Powalenie:Zadaje 13 obr magicznych i po 4 przez 2 rundy.WYMAGA 1F 0Ż
Powalenie:Zadaje 15 obr magicznych i po 5 przez 2 rundy.WYMAGA 1F 0Ż
Powalenie:Zadaje 17 obr magicznych i po 4 przez 3 rundy.WYMAGA 1F 0Ż

Ogłuszenie-Zadaje 15 obr.Jeśli przeciwnik użył obrony silnej ten atak trafi krytycznie.WYMAGA 0F 2Ż
Ogłuszenie-Zadaje 20 obr.Jeśli przeciwnik użył obrony silnej ten atak trafi krytycznie.WYMAGA 0F 2Ż
Ogłuszenie-Zadaje 25 obr.Jeśli przeciwnik użył obrony silnej ten atak trafi krytycznie.WYMAGA 0F 2Ż

DEFENSYWNE
Ściany kruszcu:
Ściana piasku-Blokuje 10 obr magicznych.WYMAGA 0 F 0 Ż
Ściana piasku+-Blokuje 13obr magicznych.WYMAGA 0 F 0 Ż
Ściana piasku++-Blokuje 16obr magicznych.WYMAGA 0 F 0 Ż

Ściana żwiru-Blokuje 12 obr magicznych i 5 szybkich.WYMAGA 0 F 0 Ż
Ściana żwiru+-Blokuje 14 obr magicznych i 7 szybkich.WYMAGA 0 F 0 Ż
Ściana żwiru++-Blokuje 16 obr magicznych i 9 szybkich.WYMAGA 0 F 0 Ż

Ściana głazów-Blokuje 15 obr magicznych.Jeśli przeciwnik użył w poprzedniej rundzie ataku silnego,
uniemożliwia go.Dodatkowo blokuje 3 obr od ataków silnych i szybkich.WYMAGA 0 F 2 Ż
Ściana głazów+-Blokuje 20 obr magicznych.Jeśli przeciwnik użył w poprzedniej rundzie ataku silnego,uniemożliwia go.Dodatkowo blokuje 6 obr od ataków silnych i szybkich.WYMAGA 0 F 2 Ż
Ściana głazów++-Blokuje 25 obr magicznych.Jeśli przeciwnik użył w poprzedniej rundzie ataku silnego,uniemożliwia go.Dodatkowo blokuje 9 obr od ataków silnych i szybkich.WYMAGA 0 F 2 Ż

SPECJALNE:
AKTYWNE:
Wzmocnienia:
Zwiększenie siły-Zwiększa siłę nast ataku (jeżeli jest w stylu silnym lub magicznym) o 10.WYMAGA 0 F 0 Ż
Zwiększenie siły+-Zwiększa siłę nast ataku (jeżeli jest w stylu silnym lub magicznym) o 13.WYMAGA 0 F 0 Ż
Zwiększenie siły++-Zwiększa siłę nast ataku (jeżeli jest w stylu silnym lub magicznym) o 16.WYMAGA 0 F 0 Ż

Osłabienie-Zmniejsza siłę ataków silnych przeciwnika o 3 do końca walki.WYMAGA 1 F 0 Ż
Osłabienie-Zmniejsza siłę ataków silnych przeciwnika o 4 do końca walki.WYMAGA 1 F 0 Ż
Osłabienie-Zmniejsza siłę ataków silnych przeciwnika o 5 do końca walki.WYMAGA 1 F 0 Ż

Energia-Jeżeli przeciwnik zaatakował w stylu silnym,szansa na zadanie podwójnych(krytycznych) obr od ataków silnych wzrasta o 40% przez 2 rundy.Jeżeli przeciwnik zaatakował w stylu szybkim,szansa na zadanie podwójnych(krytycznych) obr od ataków szybkich wzrasta o 40% przez 2 rundy.WYMAGA 0 F 1 Ż
Energi+-Jeżeli przeciwnik zaatakował w stylu silnym,szansa na zadanie podwójnych(krytycznych) obr od ataków silnych wzrasta o 55% przez 2 rundy.Jeżeli przeciwnik zaatakował w stylu szybkim,szansa na zadanie podwójnych(krytycznych) obr od ataków szybkich wzrasta o 55% przez 2 rundy.WYMAGA 0 F 1 Ż
Energia++-Jeżeli przeciwnik zaatakował w stylu silnym,szansa na zadanie podwójnych(krytycznych) obr od ataków silnych wzrasta o 70% przez 2 rundy.Jeżeli przeciwnik zaatakował w stylu szybkim,szansa na zadanie podwójnych(krytycznych) obr od ataków szybkich wzrasta o 70% przez 2 rundy.WYMAGA 0 F 1 Ż

PASYWNE:SOON...
Odpowiedz
04-07-2008, 14:53,
#2
 
KRUSZEC:SOON...(sklep 1)
ZWOJE:SOON...(sklep 2)
Odpowiedz
04-07-2008, 15:22,
#3
 
Już na oficjalu taka klasa była.
Odpowiedz
04-07-2008, 15:27,
#4
 
Bo to ja ją tam przedstawiłem.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości